måndag 23 juni 2008

Ny hoj på ingång


Jaha då har man hittat en ny motorcykel!

Det lutar helt åt att det blir en Yamaha R1 2004, blå/vit, sjukt snygg och mycket extrem hoj!

Till det roliga hör att mannen jag ska köpa den av driver en bilförmedling. Denna bilförmedling sålde motorcykeln RIKTIGT billigt och har även haft andra motorcyklar inne på lager till liknande priser vilket får en att bli lite misstänksam. Jag har i dagsläget lagt en vässentlig summa pengar i handpenning och har blivit lovad hojen besiktigad och klar (import ej reggad i dagsläget) inom 14 dagar, detta har jag ett avtal på.

Jag kan ju säga att jag sover inte speciellt gott om nätterna och kommer nog inte göra det förrän dess att jag har nycklarna i hand...

Hur som haver här nedan kommer en liten bild på skönheten!

1 kommentar:

hjobo10 sa...

Hej!
Verkar som jag oxå har lagt handpenning på denna hoj den 19 juni 2000 mil på mätaren blåvit -04väldigt skumt.